Neseser od starog dzinsa

Neseser od dzinsa je jednostavno napraviti, sav materijal već imate u kući. Svi imamo bar jedan par farmerica koje nikad ne nosimo a ne bacamo ih pa evo jedne koristi od njih. Neseser možete upotrebiti za različite svrhe a jedna ideja je i da od njega napravite pernicu za školu.

1. Potreban materijal



2. Isecite jedan deo nogavice, otprilike koliko želite da neseser bude velik.



3. Isecite gornju ivicu i okrenite unutrašnju stranu.



4. Ušijte obe strane a gornji deo porubite.



5. Ovako treba da izgleda.



6. Sad dodajemo rajfešlus. Otvorite ga i ušijte duž obe strane tamo gde ste porubili.



7. Dalje je proizvoljno. Neseser može ostati ovakav a možete dodati i ukras od tkanine. Ja sam koristila filc i napravila sam cvet na jednoj strani nesesera. Isekla sam delove od filca.



8. I ušila sam ih na neseser.





Jedan sasvim nov neseser je spreman! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Cvetni rajf za kosu