Meka igračka- papagaj

Kada sam dobila narudžbinu za ovu igračku od svoje dece nisam bila baš sigurna kako ću to napraviti. Da budem precizna, dobila sam instrukcije u vidu; " Misi mama pagaj", i ja šta ću, smislim papagaja. Zapravo i nije teško. Samo malo volje i mašte. Radila sam ga dve večeri, ne mogu drugačije da stignem. ;)  I da naglasim da sam za izradu ove igračke potrošila 1,5 euro! Samo toliko,da. ;)  Ovo su koraci;

1. Potreban materijal




2. Od žutog filca sam napravila glavu i telo. Stavite dva parčeta filca ( formata A4) jedan preko drugog i izrežite ove oblike.


3. Ušijte ih i napunite vatom.



4. Ušijte glavu za telo.



5. Od narandzastog filca isecite otprilike ovakav oblik za kljun.




6. Presavijte na pola i prvo ušijte strane a zatim prepolovite kljun da izgleda savijeno i ušijte s unutrašnje strane da takav i ostane.



7. Dodajte kljun na glavu.



8. Sada dodajte i oči papagaju.



9. Isecite ovaj oblik za krila.



10. Zašijte ih na papagaja tačno na sredini.





11. Sad stavite tri parčeta filca, različitih boja, jedan preko drugog sa ovim razmakom od otprilike po centimetar.



12. Gornju ivicu savijte ispod jednog krila i sa unutrašnje strane ušijte.



13. To izgleda ovako.



14. Isto uradite i na drugoj strani. Sad od ove tri boje koje su na krilima isecite po dva trouglića.



15. Zašijte ih na glavu papagaju.



16. Sad još noge. Isecite od narandžastog filca noge i dodajte ih na papagaja.



17. Vaš papagaj je gotov. Srećna vam igra! ;)




Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Aktivnost sa detetom- slikanje jelke otiskom prsta