Interaktivna igračka-akvarijum sa ribicama

Ovu igračku sam osmislila po interesovanju svoje dece a najviše sina jer je sada u fazi da obožava ribe. Skoro je video pecaroša sa velikom ribom i od tada njegovo oduševljenje ribama ne jenjava.
Posebno je dobra za mladji uzrast jer deca pomoću njih lako uče boje, uče kroz igru,sve vreme mogu da ih dodirnu i pomeraju kako oni žele i tako imitiraju plivanje ribica. Uz to ide i prateća pesmica.
Pa da počnemo!

1. Potreban materijal ( veća kartonska kutija, filc raznih boja, vata, makaze,skalpel,selotejp,raznoboj- na vuna, vata).




2. Na svakoj strani kutije izrežite veći otvor.



3. Obložite dno filcem ili papirom.




4. Sad pravimo ribice! Ja sam napravila 5 ribica i vrlo je jednostavno. Uzmite jedno veće parče filca i presavijte ga na pola. Nacrtajte ribu na njemu.



5. Ovo je najprostiji šablon ribe. Isecite ga.



6. Ušijte ribu više od pola a zatim ubacite vatu u nju.



7. Sad ušijte ribu do kraja i nacrtajte joj oči.



8. Na isti način napravite i ostale četiri ribice.



9. Dodajte na svaku parče vunice.



10. Na kraju, zalepite ribice vunicom na gornji deo kutije.



11. I imate akvarijum pun veselih ribica koje plivaju u njemu!



Dodatni savet- na svaki otvor na kutiji možete zalepiti providnu foliju da izgleda kao staklo. Ja nisam jer , kao što sam već naglasila, želim da deca mogu da dodirnu ribice i da se igraju sa njima. To je posebno zgodno za malu decu.
A evo i pesmice za igru:

" Žuta ribice,
   moja drugarice,
   plivaj sada pravo,
   bravo,bravo,bravo."

Pesmicu ponavljajte za svaku boju ribice koju imate u akvarijumu.
Srećna vam i vesela igra!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Jelka na zidu