Privezak za kljuceve

Ako i Vi volite loptice od vunice evo sjajnog nacina da ih iskoristite. Ja sam skinula jedan dosadan privezak sa kljuceva koji sam imala i napravila sebi jedan " sveziji" privezak.
Koraci:

1. Potreban materijal:



2. Isecite parcence vunice sa kojim cete da vezete lopticu a zatim namotavajte na prste vunicu do momenta kad mislite da ste dostigli zeljenu velicinu loptice.




3. Lagano skinite sa prstiju klupko i vezite preko njega vunicu koju ste prethodno pripremili.



4. Sada isecite oba kraja vezanog klupka.



5. Razbarusite lopticu i poravnajte makazama vrhove da biste dobili lepo oblikovanu lopticu.




6. Ja sam ih prvo zakacila na lanac pa tek onda na kljuc jer mi je tako lepse ali lanac nije neophodan.





I Vas privezak je spreman.
Do sledeceg gledanja pozdrav! :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Cvetni rajf za kosu