Mesto za decje crteze

Ovo je jednostavan i efektan nacin da izlozite decje radove u kuci a da ne pravite klasican veliki pano ( o velikom panou cemo u nekom drugom postu). Idealno je za male prostore jer zauzima samo jedan deo zida,ne smeta a detetu moze da znaci puno jer je to samo njegovo mesto.
Evo koji su koraci:

1. Potreban materijal



2. Poklopac od kutije za cipele oblozite papirom u boji. Ja sam u plavoj jer sam pravila ram za decaka.


3. Ukrasite ram i zalepite unutra detetovu sliku. Ovaj ram sluzi da stoji iznad mini panoa i oznacava ciji je pano.


4. Od kartona u boji naravite mini pano. Ja sam izabrala kombinaciju boja i ovaj oblik.



5. Vas mini pano je spreman! Zalepite ga za zid a na njega i decji crtez.


6. Dodatni savet-ako imate dvoipogodisnjaka kao i ja, zalepite pano dovoljno visoko tako da ne moze da ga dohvati, u suprotnom ce biti pocepan. :)

Do sledeceg gledanja,pozdrav!


Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Aktivnost sa detetom- slikanje jelke otiskom prsta