Aktivnost sa decom-zimski čovečuljci

Kao što sam više puta rekla, rolne toalet papira su vrlo zahvalne za rad. Ovo je još jedna od aktivnosti koje se mogu raditi sa decom. Evo koraka,

1. Potreban materijal



2. Ovo je deo aktivnosti koji se može raditi sa decom jer deca mogu da boje temperom rolne koliko god da su mali. Na primer, moj sin je ovo radio sa dve i po godine,uz moju pomoć naravno.



3. Na svakoj rolni nacrtajte lice


4. Zatim pripremite materijal za kapice i šalove. Ja sam koristila filc,fantastičan je materijal i samolepljive čičak tračice.


5. Od svake boje isecite ugao


6. Zalepite čičak trake sa strane


7. Zalepite ih i imate kapu!


8. Uradite to sa svim bojama i stavite kape na rolne. Na kraju dodajte tračice oko njih kao šalove i imate zimske čovečuljke kako smo ih moj sin i ja nazvali. :)



Pozdrav do sledećeg posta!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Jelka na zidu