Organizator za hodnik

Ne znam kako je kod drugih ali kod mene se u hodniku kod ogledala za cas napravi haos. Koliko god da sredjujem taj deo vrlo brzo se moj trud pokaze uzaludnim jer se tu za dan mogu naci raznorazni papiri koji se pomesaju sa kljucevima,novcem,zvakama,vizit kartama,mojim nakitom itd. I sve to bude na jednoj velikoj neuglednoj gomili. Da ne pricam o tome sto ne mogu da nadjem ono sto mi treba istog trenutka vec moram sve da prevrnem.
Tako sam resila da napravim jedan organizator ( da to tako nazovem) od svega onoga sto vec imam u kuci i olaksam sebi svakodnevnicu.
Ovo su koraci:

1. Potreban materijal



2. Isecite poklopac kutije jer je on osnova.                                                                                          




3. Zalepite ukrasni papir na poklopac.                                                                                          




4. Isto to uradite sa kutijom od hrane,konzervom ili necim slicnim. Ja sam koristila kutiju od adaptiranog mleka.                                                                                                              




       5. Ukrasni papir zalepite i na kutijicu od caja ( ili sta vec imate) i na rolnu od toalet papira.  
Nije nuzno ovim redom i ne mora biti identicno. Prosto koristite ono sto vec imate
u kuci i sto ce Vama biti korisno.                                                                               




6. Kutiju od decje hrane sam ovako isekla i zalepila sam ukrasni papir na nju.          




7. Sada sve to spojite na osnovu.                                                                                      



8. I evo finalnog proizvoda sluzi svojoj nameni! :)                                                     




Da-mnogo lepse i urednije! :) Ako vam se svideo ovaj post pratite me i dalje. Do sledeceg gledanja pozdrav!                                                                                                                                                

Коментари

Популарни постови са овог блога

Deda Mraz

Lutkice za prste-porodica Prstić

Cvetni rajf za kosu